دسته‌بندی نشده

چرا شرکت سرزمین هارد را انتخاب کنیم؟

۱. شرکتHDD-LAND ( سرزمین هارد ) مفتخراست که تمامی تصمیماتش مبتنی بر نیازها، خواسته‌ها و انتظارات مشتری است و شما بزرگواران هستید که سطح ارزش و کیفیت یک شرکت یا برند را تعیین می کنید وما نیز این قول را به شما میدهیم که در فواصل زمانی مناسب سطح رضایتمندی را رصد کرده و در جهت بهبود رضایتمندی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و ایمان داریم بهبودی رضایت مشتری تمامی ندارد و ما نیز در این راه خسته نخواهیم شد با وجود کل گرا بودن در حوزه هایی که بتوان سطح رضایتمندی را بیشترافزایش داد تمرکز خواهیم کرد.

۲. برای برقراری ارتباط با مشتریان از پرسنل خدوم و مثبت گرا و متخصص در زمینه های کاری نسبت به مشتریان و مشترکین در این شرکت بکار گیری شده است ودر راستای تحقق مشتری مداری تمهیدات و آموزش های مداوم به پرسنل داده می شود تا هیچ وقت و زمانی حال هوای مسائل و مشکلات بیرون به داخل شرکت رسوخ ننماید وشرکت وظیفه خود میداند در راستای اهداف مذکور، با تدوین برنامه ریزی قوی آنرا بصورت فرهنگ خاص مقبول مشتریان نماید.

۳. هیچ کس و هیچ سیستمی کامل و بی نقص نیست واحتمال خطا وجود دارد. آدم‌ها مثل سیستم ها بی نقص و کامل نیستند، انتظارات شما مشتری هم دائما تغییر می‌کند که البته تمامی سعی این شرکت کم نقص بودن و خطاها را به حد اقل رساندن است که این یکی از پارا متر های یک شرکت موفق در تمامی زمینه ها می باشد ما معتقدیم هیچ خطائی نباید دو بار اتفاق بیفتد. ما از خطا ها درس می گیریم جبرانش می کنیم و این حر کت هوشمندانه برای موفقیت را استمرار می بخشیم.

۴. ما معتقدیم مشتری یک شبه کارمند است و بایست بخشی از کار را بعهده بگیرد و خودش تصمیم بگیرد تا همراه و راهگشای ما در امورات شرکت باشد سیاست های شرکت در راستایی قرار گرفته که مشتری در همه زمان ها خود را در کنار ودر امتداد اهداف شرکت احساس کند نه بعنوان سرویس گیرنده و مقابل آن .

۵. در خاتمه متذکر میشویم که مشتری و مشترک در نزد ما بمانند مهمان در خانه می باشد سعی می‌کنیم بهترین نوع مهمان‌نوازی را در موردش انجام دهیم. در همه جای دنیا، با مهمان خوب برخورد می‌کنند. وقتی کسی را به خانه خود دعوت می‌کنیم، مسلما وجودش خوشایند است. ما انرا در شرکتمان جا انداختیم که باید بجای مشتری عزیز ، بگوییم؛ مهمان عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *